Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Структура і рэжым працы, мэты і задачы УДА

МЭТЫ, ЗАДАЧЫ, ФУНКЦЫІ І ВІДЫ ДЗЕЙНАСЦІ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ

Установа адукацыі з'яўляецца некамерцыйнай арганізацыяй, створанай для дасягнення адукацыйных мэтаў, і не мае на атрыманне прыбытку ў якасці асноўнай мэты сваёй дзейнасці.

Асноўнымі мэтамі дзейнасці ўстановы адукацыі з'яўляюцца забеспячэнне рознабаковага развіцця і сацыялізацыі асобы выхаванца ранняга і дашкольнага ўзросту ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі.

Асноўныя задачы ўстановы адукацыі:

- ахова і ўмацаванне здароўя выхаванцаў, фарміраванне асноў здаровага ладу жыцця;

- фарміраванне ў выхаванцаў гуманнага стаўлення да сябе і навакольнага свету, гуманных узаемаадносін з навакольнымі;

- забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы дзіцяці, а таксама стварэнне ўмоў для яго ранняй сацыялізацыі і самаразвіцця;

- далучэнне выхаванцаў да агульначалавечых каштоўнасцей;

- Узаемадзеянне з сям'ёй з мэтай паўнавартаснага развіцця дзяцей і павышэння псіхолага-педагагічнай культуры бацькоў;

- Фарміраванне грамадзянскасці і нацыянальнай самасвядомасці, патрыятычных пачуццяў, маральнай, эстэтычнай і экалагічнай культуры;

- забеспячэнне пераемнасці паміж дашкольнай адукацыяй і першай прыступкай агульнай сярэдняй адукацыі.

Установа адукацыі ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь ажыццяўляе наступныя функцыі:

- рэалізацыю адукацыйных праграм дашкольнай адукацыі, спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, праграмы выхавання і абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы;

- стварэнне ўмоў для выхавання, навучання і развіцця дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту, іх сацыялізацыі;

- стварэнне ўмоў для фарміравання асноў патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці, далучэння да агульначалавечых каштоўнасцей;

- Стварэнне бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;

- ахову здароўя выхаванцаў, абарону іх правоў;

- стварэнне ўмоў для паўнавартаснага фізічнага развіцця выхаванцаў на аснове прывіцця навыкаў здаровага ладу жыцця;

- забеспячэнне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі;

- забеспячэнне магчымасці своечасовага і паўнавартаснага пераходу на наступную ступень адукацыі;

- стварэнне ўмоў для павышэння кваліфікацыі і праявы творчай ініцыятывы педагагічных работнікаў;

- стварэнне ўмоў для забеспячэння якасці прадастаўляемых адукацыйных паслуг, уключаючы на платнай аснове.

 

Раздзелы сайта